Αποστολές στην Ελλάδα

Συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες: BOX NOW Lockers , ACS Courier και Γενική Ταχυδρομική

  • Έξοδα αποστολής : 1,50€,( αποστολές μέχρι 2kg),BOX NOWLockers  (Παράδοση εντός 24 ωρών από την στιγμή που το E-shop έχει  ετοιμάσει την παραγγελία για αποστολή εντός Αττικής),
  • Έξοδα αποστολής : 3,50€ ( αποστολές μέχρι 2kg),ACS Courier και Γενική Ταχυδρομική(2-7 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που το E-shop έχει ετοιμάσει την παραγγελία),
  • Έξοδα αντικαταβολής : 1,50€,ACS Courier και Γενική Ταχυδρομική
Μεταφορικές εταιρίες: BOX NOW Lockers , ACS Courier Smart point

Συνοπτική λειτουργεία BOX NOW Lockers  :

O πελάτης κατά την παραγγελία του επιλέγει το Αυτόματο Μηχάνημα
Παραλαβής Δεμάτων το οποίο τον εξυπηρετεί,

Λαμβάνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου σας σας
απαραίτητες πληροφορίες για την συλλογή σας παραγγελίας του και ένα
προσωπικό κωδικό (PIN),

Επισκέπτεται και πληκτρολογεί τον κωδικό που έλαβε στο Αυτόματο
Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων (APM) σας επιλογής του και αυτόματα
ανοίγει μια θυρίδα από την οποία συλλέγει την παραγγελία του,

Τα Αυτόματα Μηχανήματα παραλαβής δεμάτων σας BoxNow λειτουργούν 24/7 εξασφαλίζοντας του πλήρη πρόσβαση.

Συνοπτική λειτουργεία Smart point:

Η υπηρεσία Smart point της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS δεν μπορεί να εισαχθεί από την εταιρεία μας  αλλά μόνο από τον παραλήπτη, η εταιρεία προχωράει  στην αποστολή με βάση την διεύθυνση του παραλήπτη ή το κοντινότερο του κατάστημα και ο παραλήπτης λαμβάνοντας το μήνυμα με την άφιξη της αποστολής την ανακατευθύνει ανάλογα με τα επιλεγμένα Smart point που του εμφανίζει , σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να καλέσει στο εκάστοτε κατάστημα και δίνοντας το pin ( που λαμβάνει και πάλι με το SMS άφιξης της αποστολής ) ζητάει να δρομολογηθεί η αποστολή στο Smart point που τον ενδιαφέρει.

Δωρεάν Μεταφορικά & Έξοδα Αντικαταβολής: Με παραγγελία άνω των 80€ (για Ελλάδα) και Δωρεάν Μεταφορικά Με παραγγελία άνω των 120€ (για Κύπρο).

Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση 

Αφού κάνετε την κατάθεση(τραπεζική κατάθεση και πληρωμή μέσω paypal), και το αρμόδιο τμήμα δει την  κατάθεση του ποσού της παραγγελίας στην συνέχεια θα προχωρήσουμε στην εκτέλεση της παραγγελίας. Πληρωμή με αντικαταβολή κατά την παράδοση στο χώρο σας, ειδάλλως κατόπιν  συνεννόησης δική σας με την courier αν και εφόσον υπάρχει ασύρματο POS. Παράδοση δέματος 1 με 7 εργάσιμες μέρες από την ημέρα της αποστολής.

Πληρωμή με αντικαταβολή BOX NOW PAY ON THE GO:Η πληρωμή γίνεται αποκλειστικά με χρήση Πιστωτικής/Χρεωστικής κάρτας μέσω του κινητού σας ή υπολογιστή σας, πριν την παραλαβή του δέματος από την θυρίδα.(προσωρινά μη διαθέσιμο)

Αποστολές στην Κύπρο

Επιλέγετε το προϊόν που θέλετε και η πληρωμή γίνεται με κατάθεση στο λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς, Κάρτα ή μέσω PayPal, καταθέτοντας και τα  αντίστοιχα έξοδα αποστολής. Η αποστολή του δέματος γίνεται μέσω των Συνεργαζόμενων μεταφορικών εταιριών: BOX NOW Lockers και Γενική Ταχυδρομική.

Η αποστολή μέσω της BOX NOW Lockers ανέρχεται το κόστος στα 10€ (παραλαβή από 24 έως 48 ώρες από την στιγμή που το E-shop έχει  ετοιμάσει την παραγγελία),Τα Αυτόματα Μηχανήματα παραλαβής δεμάτων σας  BoxNow λειτουργούν 24/7 εξασφαλίζοντας του πλήρη πρόσβαση.

Η αποστολή μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής  με έξοδα αποστολής 10€  μέχρι 5 kgκαι Παράδοση δέματος σε 10-15 μέρες από την ημερομηνία της αποστολής. Αλλιώς έχετε την δυνατότητα να κάνετε Express αποστολή με  ελάχιστο κόστος στα 20€ μέχρι 4kg με παράδοση δέματος 2-4 μέρες.

Αποστολές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης:

Αποστολές σε άλλες χώρες : Επιλέγετε το προϊόν που θέλετε κάνοντας πληρωμή με  Κάρτα ή μέσω PayPal , με έξοδα αποστολής 10€  για δέματα έως 3 kg και Παράδοση δέματος σε 10-15 μέρες από την ημερομηνία της αποστολής.

Συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών:

      • Κύπρο και Βουλγαρία με Γενική Ταχυδρομική
      • Γερμανία και υπόλοιπη Εύρωπη με Fedex (απλή αποστολή 10-15 ημέρες)

Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά.

Οι αποστολές προς την Βουλγαρία έχουν έως εξής: Για αποστολή προς προορισμούς της Ζώνης 1 με παράδοση σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Για αποστολή προς προορισμούς της Ζώνης 2 με παράδοση σε 1-4 εργάσιμες ημέρες

Ζώνη 1: Petrich, Sandanski, Blagoevgrad, Sofia, Plovdiv , Stara Zagora, Haskovo, Kardzhali, Ruse, Burgas Ζώνη 2: Υπόλοιπη Βουλγαρία

Προϋποθέσεις Επιστροφών/Αλλαγών

Η εταιρεία XXLOVE παρέχει την δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περιπτώσεις υπαναχώρησης  ο πελάτης πληρώνει το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή του. Υπαναχώρηση σημαίνει ότι ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη. Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο υπαναχώρησης  εδώ .

Η επιστροφή/αλλαγή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν   φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ., Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ).

Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Ελλάδα, την Κύπρο το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας.

Στην περίπτωση της επιστροφής των προϊόντων από την χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης  το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας.

Η εταιρεία δεν εγγυάται την ασφάλεια και ασφάλιση προϊόντων που επιστρέφονται μέσω  άλλων μεταφορικών εταιρειών.

‘Όλα τα παραπάνω βήματα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους παρόντες όρους.

Αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων γίνονται βάσει της τιμής αγοράς.

Για περιβαλλοντικούς λόγους η εταιρεία σας προτείνει να χρησιμοποιήσετε την ίδια συσκευασία που παραλάβατε την παραγγελία σας και να είναι κλεισμένο μόνο με ταινία  συσκευασίας.

Επιστροφές προϊόντων

Όλες οι επιστροφές ανεξαρτήτως αιτίας επιστροφής περνάνε από τμήμα ποιοτικού ελέγχου της εταιρείας για περαιτέρω και σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο για αποδοχή ή απόρριψη της επιστροφής .

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο οποίο δεν φέρει ευθύνη η εταιρεία κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν τα παρακάτω: προϊόντα που έχουν φορεθεί, προϊόντα   με φθορές,  λεκέδες, οσμές ή αλλοιώσεις.

  • ΡΟΥΧΑ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ (ΖΩΝΕΣ)

Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode) δηλαδή να βρίσκεται στην αρχική εργοστασιακή συσκευασία.

  • ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

Δεν γίνονται αλλαγές σε κοσμήματα.

  • ΕΣΩΡΟΥΧΑ

Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι κατηγοριοποιημένα για αυστηρά προσωπική χρήση, και ως εκ τούτου δεν γίνονται σε όλα τα προϊόντα δεκτές οι επιστροφές (εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν κοκ)

  • ΜΑΓΙΟ

Είναι εφικτή η αλλαγή/επιστροφή των προϊόντων, εφόσον η συσκευασία είναι στην αρχική της κατάσταση, δεν έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια , αυτοκόλλητα & το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση.

  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ / ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ

Πακέτα προϊόντων (πακέτα που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι) όπως κιλοτάκια, κάλτσες κ.λ.π., θεωρούνται ΕΝΑ κομμάτι. Έτσι η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί και δεν επιστρέφονται μέρη του πακέτου ή μεμονωμένα κομμάτια.

Για την επιστροφή του δέματος από την Ελλάδα :

  • Η επιστροφή γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών. Μπορείτε να επιλέξετε την εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας, οπότε θα πρέπει το δέμα να είναι σε χρέωση αποστολέα. Σε περίπτωση που υπάρξει χρέωση παραλήπτη, η εταιρεία μας θα προβεί σε άρνηση παραλαβής του δέματος.
  • Σε άλλη περίπτωση μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή/αλλαγή σας με τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών(ACS & ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) της εταιρείας μας, με τον τρόπο αυτό θα επωφεληθείτε από τις ειδικές τιμές στην αποστολή. Το ποσό αυτό είναι στα 3,50€ το οποίο θα αφαιρεθεί από το σύνολο επιστροφής, ή το ποσό θα προσαρμοστεί κατά την αλλαγή σας. Το ποσό των 3,50€ αφορά δέματα που είναι μέχρι 2kg. Για κάθε κιλό παραπάνω θα υπάρχει εξτρά χρέωση διαμορφωμένη από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Η εξτρά χρέωση θα σας γίνεται γνωστή αφότου παραλάβουμε το δέμα επιστροφής.
  • Σε περίπτωση επιστροφής δέματος με την BOX NOW  το ποσό επιστροφής  είναι στα 2,50€ το οποίο θα αφαιρεθεί από το σύνολο επιστροφής, ή το ποσό θα προσαρμοστεί κατά την αλλαγή σας(αφορά δέματα που είναι μέχρι 2kg).Κάνοντας επιστροφή μέσω της box now αρκεί ο αριθμός δέματος που το έχετε  παραλάβει. Πληκτρολογώντας τον αριθμό δέματός στην θυρίδα  που αναγράφεται επάνω στην ετικέτα-voucher δρομολογείται το δέμα και γίνεται επιστροφή στην εταιρεία μας.

         Α)Γράψε την ταυτότητα του δέματος στο δέμα (10ψήφιος αριθμός) ή κόλλησε το αρχικό voucher που             έχεις λάβει στο δέμα,

         Β)Επιλέγεις όποια  θυρίδα που σε εξυπηρετεί και πληκτρολόγησε τον δεκαψήφιο αριθμό και πάτα οκ,

         Γ)Τοποθέτησε το δέμα στη θυρίδα και κλείσε την πόρτα.

Εάν έχετε επιλέξει  κάποια άλλη μεταφορική κατά την αγορά σας , έχετε την επιλογή να κάνετε επιστροφή        δέματος  με την BOX NOW. Πατώντας  το παρακάτω κουμπί για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής          και ακολουθήστε τις οδηγίες για να την ολοκληρώσετε εύκολα και γρήγορα.

Η υπηρεσία “BOX NOW Returns” λειτουργεί εύκολα με 3 βήματα. Επιλέγεις μέγεθος δέματος,  Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και Τοποθετείς το δέμα σε όποιο Locker σε εξυπηρετεί.

Ολοκληρώνετε και στις δυο παραπάνω περιπτώσεις την επιστροφή σας και σε 1-2 εργάσιμες ημέρες            αναμένεται να το παραλάβουμε.

  • Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να διατηρούν όλες τις ετικέτες.  ο προϊόν πρέπει να επιστρέφεται άθικτο (να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια, να μην έχει φορεθεί και χρησιμοποιηθεί και να μην έχει πλυθεί), δηλαδή χωρίς καμία φθορά η ελάττωμα (ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής). Σε διαφορετική περίπτωση το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος.
  • Η εταιρεία μας δίνει την δυνατότητα επιστροφή/αλλαγής και στο φυσικό κατάστημα. Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, να διατηρούν όλες τις ετικέτες και να επιδείξετε την απόδειξη αγοράς. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται άθικτο (να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια, να μην έχει φορεθεί και χρησιμοποιηθεί και να μην έχει πλυθεί), δηλαδή χωρίς καμία φθορά η ελάττωμα (ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής). Σε διαφορετική περίπτωση το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό.

Για την επιστροφή του δέματος από ΕΕ:

Έχετε τη δυνατότητα αλλαγής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο με τα ταμπελάκια, στην αρχική του συσκευασία και με την απόδειξη αγοράς. Τα έξοδα τα επιβαρύνεται ο πελάτης.

Αποστολή δέματος στην εταιρεία μας στη δ/νση Λαχανά 4, Ν. Φιλαδέλφεια, 14342, Αττική, με χρέωση δική σας

Έλεγχος του δέματος από το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και επιστροφή χρήματων μέσω paypal.

XXLOVE: Δ/νση   Λαχανά 4,  Ν. Φιλαδέλφεια, 14342,  Αττική και ενημέρωση επιστροφών στο email  returns@xxlove.gr 

Ελαττωματικά προϊόντα

Αν το προϊόν που σας έχει αποσταλεί είναι ελαττωματικό μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω email στο returns@xxlove.gr ή τηλεφωνικά Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-19:00 στο 211- 4098127 ή 211-4111545 και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανώς κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται ή θα αποζημιώνονται αμέσως, με το κόστος επιστροφής να επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας. Το κόστος επαναποστολής του είδους προς αντικατάσταση επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας.

Κάθε άλλο είδους ελάττωμα που προκύπτει από τον πελάτη και όχι από την εταιρεία επιβαρύνει τον πελάτη και όχι την εταιρεία.

Δέσμευση/κράτηση του προϊόντος

Η πολιτική της εταιρείας δεν επιτρέπει δέσμευση/κράτηση προϊόντων, τόσο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όσο και στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας.

Αλλαγή προϊόντος/μεγέθους ισχύει μόνο για Ελλάδα και Κύπρο 

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και μόνον υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία, με την απόδειξη λιανικής πώλησης και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με κάποιο άλλο ή μέγεθος, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η πολιτική της εταιρείας μας για διαδικασία αλλαγής είναι η παρακάτω:

  • Επικοινωνία με εκπρόσωπο εταιρείας για αλλαγή προϊόντος/μεγέθους και αποστολή email returns@xxlove.gr 
  • Ο εκπρόσωπος μας θα καταχωρήσει μια νέα παραγγελία με αναμονή δέματος από εσάς
  • Αποστολή δέματος στην εταιρεία μας με εταιρεία ταχυμεταφορών δική σας επιλογής ή με τις συνεργαζόμενες της εταιρείας . Η χρέωση ανέρχεται στα 3,50€ με χρέωση παραλήπτη σε περίπτωση επιλογής συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών(ACS & ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) & (BOX NOW ανέρχεται στα 2,5 €). Το ποσό των 3,50€(ACS & ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) και αντίστοιχα 2,5€ (BOX NOW)αφορά δέματα που είναι μέχρι 2kg . Για κάθε κιλό παραπάνω θα υπάρχει εξτρά χρέωση διαμορφωμένη από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Η εξτρά χρέωση θα σας γίνεται γνωστή αφότου παραλάβουμε το δέμα αλλαγής.

Εάν επιλέξετε την εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας θα πρέπει το δέμα να είναι σε χρέωση αποστολέα. Σε περίπτωση που υπάρξει χρέωση παραλήπτη η εταιρεία μας θα προβεί σε άρνηση παραλαβής του δέματος.

  • Έλεγχος του δέματος από το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και ενημέρωση από εκπρόσωπο μας για αποδοχή ή μη της επιστροφής.

Σε περίπτωση που το δέμα καλύπτει τις προϋποθέσεις για αλλαγή τότε θα προχωρήσουμε στην αποστολή της νέας παραγγελίας .

Η χρέωση της νέας αποστολής ανέρχεται στο ποσό των 3,50 €(ACS & ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) & 1,5€ (BOX NOW) και το επιπλέον 1,50€ για την περίπτωση αντικαταβολής.(αφορά αποστολές μέχρι 2kg).

Η αποστολή δέματος με αντικαταβολή είναι ένας τρόπος πληρωμής, όπου η πληρωμή γίνεται στο Κούριερ κατά την παράδοση «πληρωμή της μετρητοίς».

Σε περίπτωση αλλαγής με BOX NOW εάν προκύψει διαφορά πληρωτέου ποσού γίνεται μόνο μέσω τραπεζικής κατάθεσης.(δεν διατίθεται υπηρεσία αντικαταβολής).

Σε περίπτωση μη αποδοχής του δέματος το δέμα επιστρέφεται πίσω κατόπιν ενημέρωσης από εκπρόσωπο της   εταιρείας.

Αλλαγή προϊόντος/μεγέθους δεν ισχύει για τις υπόλοιπες χώρες εντός Ε.Ε.

Επιστροφή/Πίστωση Χρημάτων

Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να στείλετε το/τα προϊόν/-ντα στα γραφεία του e-shop (Λαχανά 4, Νέα Φιλαδέλφεια) μαζί το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (π.χ., Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ) και την φόρμα επιστροφής. Αφού το πακέτο παραληφθεί από εμάς και το τμήμα ποιοτικού ελέγχου ελέγξει ότι τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση και πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για επιστροφή, το ποσό θα καταβάλλεται στον Τραπεζικό Λογαριασμό σας εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών.

Σε περίπτωση που επιστρέψετε το/τα προϊόν/-ντα στο φυσικό μας κατάστημα, δεν επιστρέφονται τα χρήματα επί τόπου, αλλά στέλνεται από το κατάστημα στο e-shop και οι 14 εργάσιμες μέρες μετράνε από την ημερομηνία που το πακέτο φτάσει στα γραφεία μας, εφόσον τηρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις.

Να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής και στέλνοντας την είτε μέσα με το δέμα, είτε ηλεκτρονικά ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • Συμπλήρωση φόρμας και αιτίας,
  • Συμπλήρωση στοιχείων και Λογαριασμό IBAN (σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων)

Η επιστροφή χρημάτων για αγορές που έχουν γίνει με αντικαταβολή θα γίνεται μέσω  τραπέζης. Για την κατάθεση απαραίτητη είναι η αναφορά του αριθμού IBAN του λογαριασμού σας και το σε ποια τράπεζα ανήκει, καθώς και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου.

Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί  εντός 14 εργάσιμων ημερών, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε.

Σε περίπτωση μη επιστροφής χρήματων, το ποσό αναμένετε σε πιστωτικό υπόλοιπο για αγορές ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Επιστροφές και πιστώσεις αφορούν μόνο την αξία του προϊόντος και απαραίτητο είναι το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ)

Τυχόν πιστωτικά υπόλοιπα που δύναται να προκύψουν από τις συναλλαγές στο ηλεκτρονικό  κατάστημα λήγουν μετά την πάροδο των 12 μηνών και αφορούν αυστηρά και μόνο το όνομα του πελάτη στο οποίον ανήκει το πιστωτικό υπόλοιπο και μόνο από τον λογαριασμό του πελάτη που υπάρχει το πιστωτικό υπόλοιπο.

Το κόστος επιστροφής προϊόντων επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Οι επιστροφές γίνονται μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας Πειραιώς.

Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε λογαριασμό της ίδια τράπεζας (Πειραιώς) τότε τα    χρήματα πιστώνονται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί από άλλη τράπεζα, τότε τα έξοδα επιμερίζονται και προκύπτει εκατέρωθεν επιβάρυνση σύμφωνα με την πολιτική της κάθε τράπεζας, για την  οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας και εντός 14 εργάσιμες ημέρες.

Gift Card

Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στο eshop.

Επιστροφή

Για τη Δωροκάρτα  ή τα Πιστωτικά Σημειώματα δεν μπορεί να γίνει ανταλλαγή με μετρητά

Περιορισμένη ευθύνη

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια, κλοπή, καταστροφή ή μη εξουσιοδοτημένη χρήση της Δωροκάρτας ή του πιστωτικού υπολοίπου.

Τιμοκατάλογοι & αλλαγές τιμών

Όλοι οι τιμοκατάλογοι της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται αμέσως σε περίπτωση αλλαγής τιμών και για τον λόγω αυτό είναι “ισχυρότεροι” από οποιαδήποτε άλλη τιμή.  Ενδεχομένως να υπάρξουν αλλαγές στις τιμές των προϊόντων χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του κοινού.

Οι παρόντες τιμοκατάλογοι, ως πιο ενημερωμένοι, αποτελούν και τις οριστικές τιμές ανεξάρτητα από την ενημέρωση που πιθανόν να έχετε λάβει στο παρελθόν από ένα ενημερωτικό newsletter.

Σε περίπτωση αλλαγής της τιμής ενός είδους, ενόσω εκκρεμεί εκτέλεση παραγγελίας σας, η νέα τιμή δεν προσαρμόζεται στην παραγγελία σας.

Τυχόν αποκλείσεις από τα κιλά θα ενημερωθείτε για τυχόν έξτρα χρεώσεις από το αρμόδιο τμήμα

Close Καλάθι
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Πλοήγηση
Κατηγορίες