Αποστολές στην Ελλάδα

Συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες: ACS Courier και Γενική Ταχυδρομική

  • Έξοδα αποστολής : 3,50€
  • Έξοδα αντικαταβολής : 1,50€

Δωρεάν Μεταφορικά & Έξοδα Αντικαταβολής: Με παραγγελία άνω των 80€

Αφού κάνετε την κατάθεση(τραπεζική κατάθεση και πληρωμή μέσω paypal), θα χρειαστεί να στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο email στο info@xxlove.gr   ή μέσω chat (facebook/Instagram) και στην συνέχεια θα προχωρήσουμε στην εκτέλεση της παραγγελίας.

Πληρωμή με αντικαταβολή κατά την παράδοση στο χώρο σας, ειδάλλως κατόπιν  συνεννόησης δική σας με την courier αν και εφόσον υπάρχει ασύρματο POS. Παράδοση δέματος 1 με 7 εργάσιμες μέρες από την ημέρα της αποστολής.

Αποστολές στην Κύπρο: Επιλέγετε το προϊόν που θέλετε και η πληρωμή γίνεται με κατάθεση στο λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς , Κάρτα ή μέσω PayPal, καταθέτοντας και τα  αντίστοιχα έξοδα αποστολής ,με έξοδα αποστολής 10€  μέχρι 5 kg και Παράδοση δέματος σε 7-10 μέρες από την ημερομηνία της αποστολής. Αλλιώς έχετε την δυνατότητα να κάνετε Express αποστολή με  ελάχιστο κόστος στα 20€ μέχρι 4kg με παράδοση δέματος 2-4 μέρες.

Αποστολές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης:

Αποστολές σε αλλες χώρες : Επιλέγετε το προϊόν που θέλετε κάνοντας πληρωμή με  Κάρτα ή μέσω PayPal , με έξοδα αποστολής 10€  για δέματα έως 3 kg και Παράδοση δέματος σε 10-15 μέρες από την ημερομηνία της αποστολής.

Συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών:

      • Κύπρο και Βουλγαρία με Γενική Ταχυδρομική
      • Γερμανία και υπόλοιπη Εύρωπη με Fedex (απλή αποστολή 10-15 ημέρες)

Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά.

Οι αποστολές προς την βουλγαρικά έχουν έως εξής: Για αποστολή προς προορισμούς της Ζώνης 1 με παράδοση σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Για αποστολή προς προορισμούς της Ζώνης 2 με παράδοση σε 1-4 εργάσιμες ημέρες

Ζώνη 1: Petrich, Sandanski, Blagoevgrad, Sofia, Plovdiv , Stara Zagora, Haskovo, Kardzhali, Ruse, Burgas Ζώνη 2: Υπόλοιπη Βουλγαρία

Προϋποθέσεις Επιστροφών/Αλλαγών

Η εταιρεία XXLOVE παρέχει την δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Η επιστροφή/αλλαγή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν   φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ., Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ).

Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Ελλάδα, την Κύπρο το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας.

Στην περίπτωση της επιστροφής των προϊόντων από την χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης  το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας.

Η εταιρεία δεν εγγυάται την ασφάλεια και ασφάλιση προϊόντων που επιστρέφονται μέσω  άλλων μεταφορικών εταιρειών.

‘Όλα τα παραπάνω βήματα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους παρόντες όρους.

Αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων γίνονται βάσει της τιμής αγοράς.

Για περιβαλλοντικούς λόγους η εταιρεία σας προτείνει να χρησιμοποιήσετε την ίδια συσκευασία που παραλάβατε την παραγγελία σας και να είναι κλεισμένο μόνο με ταινία  συσκευασίας.

Επιστροφές προϊόντων

Όλες οι επιστροφές ανεξαρτήτως αιτίας επιστροφής περνάνε από τμήμα ποιοτικού ελέγχου της εταιρείας για περαιτέρω και σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο για αποδοχή ή απόρριψη της επιστροφής .

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο οποίο δεν φέρει ευθύνη η εταιρεία κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν τα παρακάτω: προϊόντα που έχουν φορεθεί, προϊόντα   με φθορές,  λεκέδες, οσμές ή αλλοιώσεις.

  • ΡΟΥΧΑ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ

Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode) δηλαδή να βρίσκεται στην αρχική εργοστασιακή συσκευασία.

  • ΕΣΩΡΟΥΧΑ

Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι κατηγοριοποιημένα για αυστηρά προσωπική χρήση, και ως εκ τούτου δεν γίνονται σε όλα τα προϊόντα δεκτές οι επιστροφές (εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν κοκ)

  • ΜΑΓΙΟ

Είναι εφικτή η αλλαγή/επιστροφή των προϊόντων, εφόσον η συσκευασία είναι στην αρχική της κατάσταση, δεν έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια , αυτοκόλλητα & το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση.

  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ / ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ

Πακέτα προϊόντων (πακέτα που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι) όπως κιλοτάκια, κάλτσες κ.λ.π., θεωρούνται ΕΝΑ κομμάτι. Έτσι η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί και δεν επιστρέφονται μέρη του πακέτου ή μεμονωμένα κομμάτια.

Για την επιστροφή του δέματος στην Ελλάδα 

Εάν επιλέξετε την εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας θα πρέπει το δέμα να είναι σε χρέωση αποστολέα. Σε περίπτωση που υπάρξει χρέωση παραλήπτη η εταιρεία μας θα προβεί σε άρνηση παραλαβής του δέματος.

Σε άλλη περίπτωση μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή/αλλαγή σας με τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών της εταιρείας, με τον τρόπο αυτό θα επωφεληθείτε από τις ειδικές τιμές στην αποστολή . Το ποσό αυτό είναι στα 3,50€ το οποίο θα αφαιρεθεί από το σύνολο επιστροφής ή το ποσό θα προσαρμοστεί κατά την αλλαγή σας.

Για την επιστροφή του δέματος από ΕΕ:

Έχετε τη δυνατότητα αλλαγής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο με τα ταμπελάκια, στην αρχική του συσκευασία και με την απόδειξη αγοράς. Τα έξοδα τα επιβαρύνεται ο πελάτης.

Αποστολή δέματος στην εταιρεία μας στη δ/νση Λαχανά 4, Ν. Φιλαδέλφεια, 14342, Αττική, με χρέωση δική σας

Έλεγχος του δέματος από το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και επιστροφή χρήματων μέσω paypal.

XXLOVE: Δ/νση   Λαχανά 4,  Ν. Φιλαδέλφεια, 14342,  Αττική και ενημέρωση επιστροφών στο email  returns@xxlove.gr 

Ελαττωματικά προϊόντα

Αν το προϊόν που σας έχει αποσταλεί είναι ελαττωματικό μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω email στο returns@xxlove.gr ή τηλεφωνικά Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-19:00 στο 211- 4098127 ή 211-4111545 και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανώς κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται ή θα αποζημιώνονται αμέσως, με το κόστος επιστροφής να επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας. Το κόστος επαναποστολής του είδους προς αντικατάσταση επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας.

Κάθε άλλο είδους ελάττωμα που προκύπτει από τον πελάτη και όχι από την εταιρεία επιβαρύνει τον πελάτη και όχι την εταιρεία.

Δέσμευση/κράτηση του προϊόντος

Η πολιτική της εταιρείας δεν επιτρέπει δέσμευση/κράτηση προϊόντων, τόσο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όσο και στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας.

Αλλαγή προϊόντος/μεγέθους ισχύει μόνο για Ελλάδα και Κύπρο 

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και μόνον υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία, με την απόδειξη λιανικής πώλησης και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με κάποιο άλλο ή μέγεθος, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η πολιτική της εταιρείας μας για διαδικασία αλλαγής είναι η παρακάτω:

  • Επικοινωνία με εκπρόσωπο εταιρείας για αλλαγή προϊόντος/μεγέθους και αποστολή email returns@xxlove.gr 
  • Ο εκπρόσωπος μας θα καταχωρήσει μια νέα παραγγελία με αναμονή δέματος από εσάς
  • Αποστολή δέματος στην εταιρεία μας με εταιρεία ταχυμεταφορών δική σας επιλογής ή με τις συνεργαζόμενες της εταιρείας . Η χρέωση ανέρχεται στα 3,50€ με χρέωση παραλήπτη σε περίπτωση επιλογής συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Εάν επιλέξετε την εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας θα πρέπει το δέμα να είναι σε χρέωση αποστολέα. Σε περίπτωση που υπάρξει χρέωση παραλήπτη η εταιρεία μας θα προβεί σε άρνηση παραλαβής του δέματος.

  • Έλεγχος του δέματος από το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και ενημέρωση από εκπρόσωπο μας για αποδοχή ή μη της επιστροφής.
  • Σε περίπτωση που το δέμα καλύπτει τις προϋποθέσεις για αλλαγή τότε θα προχωρήσουμε στην αποστολή της νέας παραγγελίας .

Η χρέωση της νέας αποστολής ανέρχεται στο ποσό των 3,50 € και το επιπλέον 1,50€ για την περίπτωση αντικαταβολής.

Σε περίπτωση μη αποδοχής του δέματος το δέμα επιστρέφεται πίσω κατόπιν ενημέρωσης από εκπρόσωπο της   εταιρείας.

Αλλαγή προϊόντος/μεγέθους δεν ισχύει για τις υπόλοιπες χώρες εντός Ε.Ε.

Επιστροφή/Πίστωση Χρημάτων

Στην περίπτωση που θέλετε να κάνετε επιστροφή χρημάτων, το ποσό θα καταβάλλεται σε Τραπεζικό Λογαριασμό εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου σας και αφού το τμήμα ποιοτικού ελέγχου ελέγξει ότι τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση και πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για επιστροφή και υπάρχει και το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς.(π.χ., Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ)

Να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής και στέλνοντας την είτε μέσα με το δέμα ,είτε ηλεκτρονικά ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • Συμπλήρωση φόρμας και αιτίας,
  • Συμπλήρωση στοιχείων και Λογαριασμό IBAN (σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων)

Η επιστροφή χρημάτων για αγορές που έχουν γίνει με αντικαταβολή θα γίνεται μέσω  τραπέζης. Για την κατάθεση απαραίτητη είναι η αναφορά του αριθμού IBAN του λογαριασμού σας και το σε ποια τράπεζα ανήκει, καθώς και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου.

Από τη στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα σας, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί  εντός 14 εργάσιμων ημερών, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε.

Σε περίπτωση μη επιστροφής χρήματων, το ποσό αναμένετε σε πιστωτικό υπόλοιπο για αγορές ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Επιστροφές και πιστώσεις αφορούν μόνο την αξία του προϊόντος και απαραίτητο είναι το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ)

Τυχόν πιστωτικά υπόλοιπα που δύναται να προκύψουν από τις συναλλαγές στο ηλεκτρονικό  κατάστημα λήγουν μετά την πάροδο των 12 μηνών και αφορούν αυστηρά και μόνο το όνομα του πελάτη στο οποίον ανήκει το πιστωτικό υπόλοιπο και μόνο από τον λογαριασμό του πελάτη που υπάρχει το πιστωτικό υπόλοιπο.

Το κόστος επιστροφής προϊόντων επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Οι επιστροφές γίνονται μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας Πειραιώς.

Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε λογαριασμό της ίδια τράπεζας (Πειραιώς) τότε τα    χρήματα πιστώνονται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί από άλλη τράπεζα, τότε τα έξοδα επιμερίζονται και προκύπτει εκατέρωθεν επιβάρυνση σύμφωνα με την πολιτική της κάθε τράπεζας, για την  οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας και εντός 14 εργάσιμες ημέρες.

Gift Card

Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στο eshop.

Επιστροφή

Για τη Δωροκάρτα  ή τα Πιστωτικά Σημειώματα δεν μπορεί να γίνει ανταλλαγή με μετρητά

Περιορισμένη ευθύνη

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια, κλοπή, καταστροφή ή μη εξουσιοδοτημένη χρήση της Δωροκάρτας ή του πιστωτικού υπολοίπου.

Τιμοκατάλογοι & αλλαγές τιμών

Όλοι οι τιμοκατάλογοι της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται αμέσως σε περίπτωση αλλαγής τιμών και για τον λόγω αυτό είναι “ισχυρότεροι” από οποιαδήποτε άλλη τιμή.  Ενδεχομένως να υπάρξουν αλλαγές στις τιμές των προϊόντων χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του κοινού.

Οι παρόντες τιμοκατάλογοι, ως πιο ενημερωμένοι, αποτελούν και τις οριστικές τιμές ανεξάρτητα από την ενημέρωση που πιθανόν να έχετε λάβει στο παρελθόν από ένα ενημερωτικό newsletter.

Σε περίπτωση αλλαγής της τιμής ενός είδους, ενόσω εκκρεμεί εκτέλεση παραγγελίας σας, η νέα τιμή δεν προσαρμόζεται στην παραγγελία σας.

Τυχόν αποκλείσεις από τα κιλά θα ενημερωθείτε για τυχόν έξτρα χρεώσεις από το αρμόδιο τμήμα

Close Καλάθι
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Πλοήγηση
Κατηγορίες