Επιστροφές

Προϋποθέσεις Επιστροφών/Αλλαγών

Η εταιρεία XXLOVE παρέχει την δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περιπτώσεις υπαναχώρησης  ο πελάτης πληρώνει το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή του. Υπαναχώρηση σημαίνει ότι ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη. Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο υπαναχώρησης  εδώ .

Η επιστροφή/αλλαγή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν   φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ., Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ).

Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Ελλάδα, την Κύπρο το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας.

Στην περίπτωση της επιστροφής των προϊόντων από την χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης  το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας.

Η εταιρεία δεν εγγυάται την ασφάλεια και ασφάλιση προϊόντων που επιστρέφονται μέσω  άλλων μεταφορικών εταιρειών.

‘Όλα τα παραπάνω βήματα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους παρόντες όρους.

Αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων γίνονται βάσει της τιμής αγοράς.

Για περιβαλλοντικούς λόγους η εταιρεία σας προτείνει να χρησιμοποιήσετε την ίδια συσκευασία που παραλάβατε την παραγγελία σας και να είναι κλεισμένο μόνο με ταινία  συσκευασίας.

Όλες οι επιστροφές ανεξαρτήτως αιτίας επιστροφής περνάνε από τμήμα ποιοτικού ελέγχου της εταιρείας για περαιτέρω και σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο για αποδοχή ή απόρριψη της επιστροφής

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο οποίο δεν φέρει ευθύνη η εταιρεία κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν τα παρακάτω: προϊόντα που έχουν φορεθεί, προϊόντα   με φθορές,  λεκέδες, οσμές ή αλλοιώσεις.

  • ΡΟΥΧΑ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ (ΖΩΝΕΣ)

Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode) δηλαδή να βρίσκεται στην αρχική εργοστασιακή συσκευασία.

  • ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

Δεν γίνονται αλλαγές σε κοσμήματα.

  • ΕΣΩΡΟΥΧΑ

Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι κατηγοριοποιημένα για αυστηρά προσωπική χρήση, και ως εκ τούτου δεν γίνονται σε όλα τα προϊόντα δεκτές οι επιστροφές (εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν κοκ)

  • ΜΑΓΙΟ

Είναι εφικτή η αλλαγή/επιστροφή των προϊόντων, εφόσον η συσκευασία είναι στην αρχική της κατάσταση, δεν έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια , αυτοκόλλητα & το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση.

  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ / ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ

Πακέτα προϊόντων (πακέτα που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι) όπως κιλοτάκια, κάλτσες κ.λ.π., θεωρούνται ΕΝΑ κομμάτι. Έτσι η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί και δεν επιστρέφονται μέρη του πακέτου ή μεμονωμένα κομμάτια.

Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να διατηρούν όλες τις ετικέτες.  ο προϊόν πρέπει να επιστρέφεται άθικτο (να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια, να μην έχει φορεθεί και χρησιμοποιηθεί και να μην έχει πλυθεί), δηλαδή χωρίς καμία φθορά η ελάττωμα (ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής). Σε διαφορετική περίπτωση το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος.

Η εταιρεία μας δίνει την δυνατότητα επιστροφή/αλλαγής και στο φυσικό κατάστημα. Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, να διατηρούν όλες τις ετικέτες και να επιδείξετε την απόδειξη αγοράς. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται άθικτο (να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια, να μην έχει φορεθεί και χρησιμοποιηθεί και να μην έχει πλυθεί), δηλαδή χωρίς καμία φθορά η ελάττωμα (ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής). Σε διαφορετική περίπτωση το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό.

Διαδικασία επιστροφής δέματος:

Για την επιστροφή του δέματος από την Ελλάδα :

Η επιστροφή γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών. Μπορείτε να επιλέξετε την εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας, οπότε θα πρέπει το δέμα να είναι σε χρέωση αποστολέα. Σε περίπτωση που υπάρξει χρέωση παραλήπτη, η εταιρεία μας θα προβεί σε άρνηση παραλαβής του δέματος.

  • Σε άλλη περίπτωση μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή/αλλαγή σας με τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών(ACS & ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) της εταιρείας μας, με τον τρόπο αυτό θα επωφεληθείτε από τις ειδικές τιμές στην αποστολή. Το ποσό αυτό είναι στα 3,50€ το οποίο θα αφαιρεθεί από το σύνολο επιστροφής, ή το ποσό θα προσαρμοστεί κατά την αλλαγή σας. Το ποσό των 3,50€ αφορά δέματα που είναι μέχρι 2kg. Για κάθε κιλό παραπάνω θα υπάρχει εξτρά χρέωση διαμορφωμένη από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Η εξτρά χρέωση θα σας γίνεται γνωστή αφότου παραλάβουμε το δέμα επιστροφής.
  • Σε περίπτωση επιστροφής δέματος με την BOX NOW  το ποσό επιστροφής  είναι στα 2,50€ το οποίο θα αφαιρεθεί από το σύνολο επιστροφής, ή το ποσό θα προσαρμοστεί κατά την αλλαγή σας(αφορά δέματα που είναι μέχρι 2kg).Κάνοντας επιστροφή μέσω της box now αρκεί ο αριθμός δέματος που το έχετε  παραλάβει. Πληκτρολογώντας τον αριθμό δέματός στην θυρίδα  που αναγράφεται επάνω στην ετικέτα-voucher δρομολογείται το δέμα και γίνεται επιστροφή στην εταιρεία μας. Αναλυτικά παρακάτω:
  1. Γράψε την ταυτότητα του δέματος στο δέμα (10ψήφιος αριθμός) ή κόλλησε το αρχικό voucher που έχεις λάβει στο δέμα,
  2. Επιλέγεις όποια  θυρίδα που σε εξυπηρετεί και πληκτρολόγησε τον δεκαψήφιο αριθμό και πάτα οκ,
  • Τοποθέτησε το δέμα στη θυρίδα και κλείσε την πόρτα.

Εάν έχετε επιλέξει  κάποια άλλη μεταφορική κατά την αγορά σας , έχετε την επιλογή να κάνετε επιστροφή  δέματος  με την BOX NOW. Πατώντας  το παρακάτω κουμπί για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής και ακολουθήστε τις οδηγίες για να την ολοκληρώσετε εύκολα και γρήγορα.

Η υπηρεσία “BOX NOW Returns” λειτουργεί εύκολα με 3 βήματα. Επιλέγεις μέγεθος δέματος,  Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και Τοποθετείς το δέμα σε όποιο Locker σε εξυπηρετεί.

Ολοκληρώνετε και στις δυο παραπάνω περιπτώσεις την επιστροφή σας και σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αναμένεται να το παραλάβουμε.

Για επιστροφή δέματος με Box Now πατήστε εδώ.

Για την επιστροφή του δέματος από ΕΕ:

Έχετε τη δυνατότητα αλλαγής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο με τα ταμπελάκια, στην αρχική του συσκευασία και με την απόδειξη αγοράς. Τα έξοδα τα επιβαρύνεται ο πελάτης.

Σε περίπτωση επιστροφής δέματος με την BOX NOW  από την Κύπρο το ποσό επιστροφής  είναι στα 10,00€ το οποίο θα αφαιρεθεί από το σύνολο επιστροφής, ή το ποσό θα προσαρμοστεί κατά την αλλαγή σας (αφορά δέματα που είναι μέχρι 2kg).Κάνοντας επιστροφή μέσω της box now αρκεί ο αριθμός δέματος που το έχετε  παραλάβει. Επιστροφή δέματος περίπου 8-10 ημέρες .

Πληκτρολογώντας τον αριθμό δέματός στην θυρίδα  που αναγράφεται επάνω στην ετικέτα-voucher δρομολογείται το δέμα και γίνεται επιστροφή στην εταιρεία μας.

Αναλυτικά παρακάτω:

  1. Γράψε την ταυτότητα του δέματος στο δέμα (10ψήφιος αριθμός) ή κόλλησε το αρχικό voucher που έχεις λάβει στο δέμα,
  2. Επιλέγεις όποια  θυρίδα που σε εξυπηρετεί και πληκτρολόγησε τον δεκαψήφιο αριθμό και πάτα οκ,
  • Τοποθέτησε το δέμα στη θυρίδα και κλείσε την πόρτα.

Αποστολή δέματος στην εταιρεία μας στη δ/νση Λαχανά 4, Ν. Φιλαδέλφεια, 14342, Αττική, με χρέωση δική σας

Έλεγχος του δέματος από το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και επιστροφή χρήματων μέσω paypal.

XXLOVE: Δ/νση   Λαχανά 4,  Ν. Φιλαδέλφεια, 14342,  Αττική και ενημέρωση επιστροφών στο email  returns@xxlove.gr 

Επιστροφή/Πίστωση Χρημάτων

Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να στείλετε το/τα προϊόν/-ντα στα γραφεία του e-shop (Λαχανά 4, Νέα Φιλαδέλφεια) μαζί το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (π.χ., Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ) και την φόρμα επιστροφής. Αφού το πακέτο παραληφθεί από εμάς και το τμήμα ποιοτικού ελέγχου ελέγξει ότι τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση και πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για επιστροφή, το ποσό θα καταβάλλεται στον Τραπεζικό Λογαριασμό σας εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών.

Εάν έχετε πραγματοποιήσει αγορά μέσω του καταστήματος και θελήσετε να επιστρέψετε το/τα προϊόν/-ντα στο φυσικό μας κατάστημα, δεν επιστρέφονται τα χρήματα επί τόπου, αλλά στέλνεται από το κατάστημα στο e-shop(οπου και εκεί γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος)  και οι 14 εργάσιμες μέρες μετράνε από την ημερομηνία που το πακέτο φτάσει στα γραφεία μας, εφόσον τηρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις.

Να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής και στέλνοντας την είτε μέσα με το δέμα, είτε ηλεκτρονικά ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • Συμπλήρωση φόρμας και αιτίας,
  • Συμπλήρωση στοιχείων και Λογαριασμό IBAN (σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων)

Η επιστροφή χρημάτων για αγορές που έχουν γίνει με αντικαταβολή θα γίνεται μέσω  τραπέζης. Για την κατάθεση απαραίτητη είναι η αναφορά του αριθμού IBAN του λογαριασμού σας και το σε ποια τράπεζα ανήκει, καθώς και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου.

Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί  εντός 14 εργάσιμων ημερών, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε.

Σε περίπτωση μη επιστροφής χρήματων, το ποσό αναμένετε σε πιστωτικό υπόλοιπο για αγορές ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Επιστροφές και πιστώσεις αφορούν μόνο την αξία του προϊόντος και απαραίτητο είναι το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ)

Τυχόν πιστωτικά υπόλοιπα που δύναται να προκύψουν από τις συναλλαγές στο ηλεκτρονικό  κατάστημα λήγουν μετά την πάροδο των 12 μηνών και αφορούν αυστηρά και μόνο το όνομα του πελάτη στο οποίον ανήκει το πιστωτικό υπόλοιπο και μόνο από τον λογαριασμό του πελάτη που υπάρχει το πιστωτικό υπόλοιπο.

Το κόστος επιστροφής προϊόντων επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Οι επιστροφές γίνονται μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας Πειραιώς.

Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε λογαριασμό της ίδια τράπεζας (Πειραιώς) τότε τα    χρήματα πιστώνονται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί από άλλη τράπεζα, τότε τα έξοδα επιμερίζονται και προκύπτει εκατέρωθεν επιβάρυνση σύμφωνα με την πολιτική της κάθε τράπεζας, για την  οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας και εντός 14 εργάσιμες ημέρες.

Τα έξοδα επιστροφής εμβάσματος σε άλλη τράπεζα (μη  συνεργαζόμενη )  επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Επιστροφή

Για τη Δωροκάρτα  ή τα Πιστωτικά Σημειώματα δεν μπορεί να γίνει ανταλλαγή με μετρητά.

Close Καλάθι
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Πλοήγηση
Κατηγορίες